Un novu disignu di pannelli solari puderia purtà à un usu più largu di l'energia rinnuvevule

I circadori dicenu chì a scuperta puderia purtà à a produzzione di pannelli solari più sottili, più ligeri è più flessibili chì puderanu esse aduprati per alimentà più case è esse aduprati in una gamma più larga di prudutti.
U studiu --guidatu da circadori da l'Università di York è realizatu in partenariatu cù l'Università NOVA di Lisbona (CENIMAT-i3N) - hà investigatu cumu i diversi disinni di a superficia anu impattu nantu à l'assorbimentu di a luce di u sole in e cellule solari, chì si mettenu inseme formanu pannelli solari.

I scientisti anu truvatu chì u disignu di a scacchiera hà migliuratu a diffrazione, chì hà aumentatu a probabilità di l'assorbita di a luce chì hè stata aduprata per creà l'electricità.
U settore di l'energia rinnuvevule hè in permanenza in cerca di novi modi per rinfurzà l'assorbimentu di luce di e cellule solari in materiali ligeri chì ponu esse aduprati in prudutti da tettu di tettu à vele di barca è attrezzature di campeghju.
U silicuu di qualità solare - utilizatu per creà cellule solari - hè assai intensivu d'energia per pruduce, cusì a creazione di cellule più sottili è cambià u disignu di a superficia li renderebbe più prezzu è più ecologicu.

U duttore Christian Schuster da u Dipartimentu di Fisica hà dettu: "Avemu trovu un truccu simplice per rinfurzà l'assorbimentu di e cellule solari slim. I nostri investigazioni mostranu chì a nostra idea rivali in realtà cù l'aumentu di l'assorbimentu di disinni più sofisticati - mentre assorbe ancu più luce in u fondu. pianu è menu luce vicinu à a struttura di a superficia stessu.
"A nostra regula di cuncepimentu risponde à tutti l'aspetti pertinenti di l'intrappolu di luce per e cellule solari, sbulicà a strada per strutture diffrattive simplici, pratiche è ancu eccezziunali, cù un impattu potenziale oltre l'applicazioni fotoniche.

"Stu disignu offre u putenziale di integrà ancu e cellule solari in materiali più sottili è flessibili è dunque creanu più opportunità per aduprà l'energia solare in più prudutti".
U studiu suggerisce chì u principiu di cuncepimentu puderia impattu micca solu in u settore di a cellula solare o LED, ma ancu in applicazioni cum'è scudi di rumore acusticu, pannelli di rottura di ventu, superfici anti-skid, applicazioni di biosensing è raffreddamentu atomicu.
Dr Schuster hà aghjustatu:"In principiu, avemu da implementà dece volte più energia solare cù a listessa quantità di materiale assorbente: cellule solari dece volte più sottili puderanu permette una rapida espansione di u fotovoltaicu, aumentà a produzzione di l'electricità solare, è riduce assai a nostra impronta di carbonu.

"In fattu, cum'è a raffinazione di a materia prima di siliciu hè un prucessu cusì intensivu d'energia, e cellule di silicium dece volte più sottili ùn solu riduceranu a necessità di raffinerie, ma ancu costu menu, per quessa chì permette a nostra transizione à una ecunumia più verde".
I dati di u Dipartimentu per l'Affari, l'Energia è a Strategia Industriale mostranu chì l'energia rinnuvevule - cumpresa l'energia solare - custituiscenu u 47% di a generazione d'electricità di u Regnu Unitu in i primi trè mesi di u 2020.


Tempu di Postu: Apr-12-2023